that is, readable, or

• Auteur de la discussion Speakerdcx
  • Date de début
Hombre
Passionné
Fofocoins
-20
My father talk with me only in english, his mother tongue. It's easier for me to use it than French, but I prefer my mom language. Is it not right? All the last summer I was with my dad. I feel bad to see how French peoples use english words in their talk or write and lost their soul. Why do you want French dead? In Quebec, the French is always smaller day after day.
Look, english is the dead language, like latin is. Americans will be spanish in just twenty years. And Australians, canadians, United Kingdom peoples speak differents languages.
So Mr Laurent, please don't ask me to write english here.

Hombre
Passionné
Fofocoins
-20
Vous avez raison...un troll! Nord coréen? Russe? Chinois? La langue anglaise est un fourre-tout et un piège sur internet.

Hombre
Passionné
Fofocoins
-20
J'ai cru un instant que Laurent était mon père, anonyme! Ses répliques auprès de la gente féminine étaient calquées sur les concepts de mon paternel. Si j'ai une certitude, je devrai quitter... Espérons que ce n'est pas ça!

🚫 Alerte AdBlock !

Vous avez activé le mode Ninja, et il cache toutes les pubs ! 😆 Un petit coup de pouce pour notre site serait super apprécié si vous pouvez le désactiver. 🙏

🦸‍♂️ J'ai Désactivé AdBlock !